اقامت هنرمندی

نحوه دریافت پاسپورت اتریشی برای هنرمندان

بیمه هنرمندان اتریش !

این بخش رو با مطرح کردن یک پرسش آغاز میکنیم :

آیا با اخذ اقامت هنرمندی میتوان به اقامت دائم رسید ؟

بله شما با دریافت اقامت هنرمندان که در اولین بار بعد از موافقت با درخواست شما یک کارت اقامت یک یا دوساله دریافت میکنید و سپس مجددا کارت خود را تمدید کرده و در نهایت بعد از 2 بار تمدید کارت اقامت خود و مجموع 5 سال اقامت اتریش ، اقامت دائم هنرمندی دریافت میکنید.

دیده میشه در وبسایت های مختلف بدون داشتن اطلاعات درست از نحوه اخذ اقامت هنرمندی و قوانین مرتبط با تمدید آن، مواردی به غلط عنوان میشه، چرا که طبق مستندات موجود تا امروز، 17.04.2020 تنها تیمی که تونسته اقامت هنرمندی اتریش را برای ایرانیان دریافت کنه تیم ما بوده، به همین دلیل شما نمونه کارت اقامت هنرمندی را در هیچ یک از موسسات و دفتر به اصطلاح وکلا نمیتونید مشاهده کنید!

هرچند صرفا جهت ارایه تنها یک نمونه از کارت های اقامت هنرمندی دریافت شده توسط تیم ما را در صفحه اقامت هنرمندی منتشر کرده ایم.

روش دریافت اقامت دائم هنرمندی اتریش چگونه است ؟

  • طبیعتا یکی از ارکان مهم برای تمدید کارت و رسیدن به اقامت دائم هنرمندی، داشتن فعالیت هنری شما می باشد که سطح و میزان فعالیت هنری، نحوه فعالیت ، ارایه اسناد و مدارک لازم از نحوه فعالیت در حوزه هنری مربوطه بسیار مهم می باشد.
    اما نکات بسیار مهم و حساسی درباره نحوه این فعالیت ها برای اثبات آن در اتریش وجود دارد ، اینکه شما در بدو ورود بدون داشتن ارتباطات لازم و احیانا با راهنمایی نادرست یک سال اقامت خود را سپری کنید، در زمان تمدید کارت ممکنه دچار مشکلات زیادی بشید و حتی ممکنه کارت اقامت شما تمدید نشه ولی اگر نکات ریزی که وجود داره رو رعایت کنید، روند تمدید کارت اقامت شما طی شده و به اقامت دایم هنرمندی میرسید.
  • اقامت دائم همراهان در اتریش نیز قطعا میسر هست و پس از دریافت اقامت دائم شما، آنها نیز به این مهم دست پیدا میکنند.
  • مدت زمان طی شده تا دریافت پاسپورت هنرمندان بستگی به مدت زمان زندگی شما در اتریش هم دارد، این قانون رو ممکنه بسیاری تعبیر غلطی کنند ولی باید بدونید برای تمدید اقامت هنرمندی خود در اتریش نیاز به مدت زمان حضور دارید هرچند بصورت کاملا قانونی و طبق روش هایی میشه اصلا در اتریش نبود ولی حتما حتما می بایست این بخش نیز به درستی صورت بگیره تا این اقامت را از دست ندهید.
    در نهایت مینیمم مدت زمانی که باید بعد از دریافت اولین کارت اقامت خود صبر بفرمایید تا به اقامت نامحدود و دائم اتریش برسید، 5 سال می باشد.

در آخر پیشنهاد میکنیم از مشاوره تیم ما برای دریافت اقامت هنرمندی بهره ببرید تا متوجه تفاوت و جامع بودن اطلاعات تیم ما برای اخذ اقامت هنرمندی بشید و خودتون توانایی تیم ما  را محک بزنید ضمنا میتونید براحتی به بخش اطلاعات بیشتر در سایت مراجعه کنید و درباره این نوع اقامت کسب اطلاع کنید.

بخش پرسش و پاسخ های مرتبط با اقامت هنرمندی نیز در این بخش وجود داره که میتونید پرسش های پر تکرار درباره این روش مهاجرتی به اتریش و پاسخ های درست و دقیق تیم ما رو ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 13 =