اقامت هنرمندی اتریش

این نوع اقامت یکی از بهترین روش ها برای اخذ اقامت اتریش می باشد که اولین بار توسط تیم ما برای ایرانی ها مطرح و اخذ شد !!!

چون اتریش یکی از بهترین کشور های دنیاست، و اقامت هنرمندی هم یکی از بهترین روش های دریافت اقامت دایم اتریش می باشد ، پس براحتی میتوان به نتیجه رسید که با دریافت اقامت هنرمندی اتریش شما یکی از بهترین انواع اقامت در دنیا را دریافت کرده اید.

در اتریش اقامت های مختلفی وجود داره ولی چرا ما به شما این روش رو پیشنهاد میدیم ؟

چون اگر بخوایم بصورت کلی از برخی از مزیت های اصلی این نوع اقامت خاص و با ارزش  نام ببریم میتونیم به موارد زیراشاره کنیم :

  • بعد از اخذ اولین کارت اقامت هنرمندی ،ادامه روند تمدید تا گرفتن پاسپورت اتریش .
  • پرداخت بخشی از بیمه سلامت و بازنشستگی توسط دولت اتریش .
  • بازپرداخت بخشی از مالیات پرداخت شده، درصورت کسب درآمد بالا در سال .
  • امکان کار کردن بصورت شخصی یا برای شرکت ها طبق شرایطی .
  • عدم نیاز به حضور مستمر در اتریش .
  • امکان الحاق خانواده بعد از اخذ کارت اقامت هنرمندان .
  • توانایی عرضه آثار و فروش آثار هنری در کل دنیا .
  • امکان سفر نامحدود و زندگی محدود در برخی از کشورهای عضو شنگن .
  • عدم ممانعت و مغایرت با تحصیل .
  •  امکان دریافت وام از بانک ها بعد از 1 سال زندگی در اتریش .
  • در اتریش امکان خرید اقساطی وسایل،خودرو،خانه .

آرایشگری شامل اقامت هنرمندی نمیشه، و این درباره مواردی چون آشپزی و ناخن کاری و … گل آرایی ، شیرینی پز و از این دست مشاغل هم صدق میکنه که شامل اقامت هنرمندی نمیشن.

طراحیِ صرف، کافی نیست. اما اگر بافنده هم باشید، امکان داره براتون اقدام کنیم.

من فکر میکنم عکاسی حرفه­ای یکی از پردرآمدترین شغل ها در اتریش هست. اما باید زرنگ و توانمند باشید تا بتونید کارتون رو عرضه کنید.

به جرات میگم این نوع اقامت بهترین نوع اقامت در اتریش هست که اخذ اون کار ساده ای نیست برای همین کمتر جایی میتونید ازش اطلاعات موثق،دقیق و درستی بدست بیارید، هرچند این روز ها دیده میشه که برخی موسسات و وکلا با آزمون و خطا سعی در بدست آوردن اطلاعات درستی دارند ولی ما مدعی این هستیم که اولین تیم در ایرانیم که تونسته این اقامت رو برای ایرانی های داخل اتریش و ایرانی های داخل ایران دریافت کنه که در زیر تصویری از یکی از این کارت های اقامت نیز قرارداده شده.

حتی در سایت اداره اقامت اتریش هم شاید بتونم بگم بیشتر از ۳ خط اطلاعات درباره اقامت هنرمندی وجود نداره ،اینقدر در اینباره اطلاعات کمی دست موسسات و به اصطلاح وکلا وجود داره که بسیاری از اونها میگن چنین اقامتی در اتریش یا اروپا وجود نداره و اگرم باشه گرفتنش تقریبا نشدنیه ، هرچند این روز ها زمزمه ای از اقدام برای دریافت این اقامت با انجام آزمون و خطا روی برخی کلاینت ها سعی در کسب اطلاعات در زمینه اقامت هنرمندی دارند !!!

داشتن این اقامت یعنی زندگی کردن در کشوری که همیشه جزء 10 کشور برتر دنیا است

یعنی امکان سفر بدون ویزا در ۲۷ کشور این حوزه.

یعنی امکان زندگی در وین که ۹ سال متوالی بهترین شهر برای زندگی در دنیا میشه.

یعنی امکان داشتن اقامت از کشوری به دور از هر تنش سیاسی.

برای داشتن این شرایط باید تلاش کرد و بها داد، در جامعه اروپایی نام هنرمند ارزش اجتماعی زیادی داره و قطعا یک هنرمند شخصیت جذابی در بین تمامی اقشار چنین جوامع پیشرفته ایست.

تفاوت زیادی بین ویزا و اقامت وجود داره که سعی کردم مزیت بهترین نوع اقامت در اتریش رو عرض کنم، تنها جایی که من از کلمه اقامت اینقدر محکم نام میبرم در اقامت هنرمندیه چون بقیه موارد مهاجرتی،ویزا و موقت هستند.

و اما چه کسانی میتوانند اقامت هنرمندی اتریش را دریافت کنند :

دسته بندی های زیادی وجود داره ولی بصورت کلی اگر هر نوع مدرک آکادمیک یا غیر آکادمیک در زمینه های هنری دارید میتونید با پر کردن فرم ارزیابی اقامت هنرمندی اتریش شانس این رو داشته باشید که با کسب اطلاعات دقیقی که انجام میدیم ، بهترین گزینه رو پیش روی شما قرار بدیم.

برای دریافت اقامت هنرمندی الزاما نیازی به داشتن مدرک دانشگاهی یا اصطلاحا آکادمیک نیست و حتی اگر دوستی در این سال ها فعالیت هنری داشته ولی هیچ زمانی اقدام به گرفتن مدرک حتی غیر آکادمیک هم نکرده ، شاید با راهنمای های ما شرایط اخذ این نوع اقامت رو داشته باشه.

رشته های هنری مانند : گرافیک ، نقاشی ، مجسمه سازی ، سفال گری ، بسیاری از دسته بندی های صنایع دستی ، فرش و قالی بافی و … شرایط برای اقدام دارند. ضمنا رشته های مانند آشپزی ، آرایشگری ، گل آرایی ، سفره آرایی ، تتو و … شامل این نوع اقامت نمیشوند. شما با مراجعه به بخش ویدیو و فایل های صوتی مرتبط با این بخش و همچنین پرسش و پاسخ های مرتبط با اقامت هنرمندی میتوانید اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

میتونید به این بخش نیز مراجعه کنید و اینکه چه کسی میتواند اقامت هنرمندی را دریافت کند بیشتر بخوانید.
و در نهایت اگر تمایل به دریافت مشاوره برای دریافت اقامت هنرمندی اتریش دارید نیز میتونید با پر کردن فرم دریافت مشاوره ، مشاوره جامع تری درباره شرایط شخص خودتون داشته باشید و تمامی سوالات خود را مطرح و کامل ترین جواب ها رو نسبت به شرایط خودتون دریافت کنید و اگر شرایط اولیه رو داشتید برای این نوع اقامت اقدام کنید.