اقامت هنرمندی

مزیت های بیمه هنرمندان پس از دریافت اقامت هنرمندی

بیمه هنرمندان اتریش !

مطمئنا اتریش برای هنرمندان یکی از بهترین کشورها برای زندگی و دریافت اقامت هنرمندی می باشد. یکی از این مزیت ها داشتن بیمه هنرمندان اتریش هست !

چرا که هزینه ای که شما برای بیمه پرداخت میکنید نه تنها شامل خدمات درمانی میشود بلکه شامل حقوق بازنشستگی و یا احیانا از کار افتادگی شما هم می باشد !

هزینه ماهیانه ای که برای بیمه هنرمندان بعد از اخذ اقامت اتریش پرداخت می کنید تقریبا 2 برابر هزینه بیمه دانشجویی است ! و این یعنی کمترین میزان ممکن برای پرداخت هزینه بیمه بعد از دانشجویان و البته با تفاوتی مهم اینکه دانشجو با پرداخت اون هزینه بیمه شامل بیمه بازنشستگی یا حتی از کار افتادگی نخواهد شد.
که این مبلغ برای بیمه هنرمندی حدود 120 یورو در ماه می باشد و شامل تمام خدمات بیمه ای مانند خدمات درمانی سرپایی و غیر سرپایی می باشد !

پزشک عمومی، پزشک خانواده، برخی از روانشناسان، برخی از روان پزشکان ، جراحی های سر پایی ، جراحی های بیمارستانی، هزینه بیمارستان ، هزینه تعداد جلسه ای معین برای فیزیوتراپی ، ماساژ درمانی ، عکس برداری های پزشکی و …. شاید جالب باشه بدونید که این هزینه بیمه ای که شما برای بیمه هنرمندی پرداخت میکنید شامل هزینه دندان پزشکی و چشم پزشکی و بخشی از هزینه عینک شما نیز می باشد!

تمامی هزینه های جراحی در بیمارستان و تمام داروها، عکس برداری های پزشکی و … همه و همه شامل پوشش بیمه هنرمندان میشود، مگر جراحی های بی مورد و امور مرتبط با زیباسازی.

عجیب تر اینکه با پرداخت این مبلغ ناچیز در مقابل درآمد شما در اتریش، بیمه بازنشستگی هنرمندان هم به شما تعلق میگیره! این حقوق بازنشستگی درسته که مبلغ قابل توجهی نسبت به هزینه های جاری زندگی نخواهد بود که طبیعتا شما با کسب درآمد بیشتر و پرداخت هزینه بیمه بیشتر میتونید ساپورت مالی بهتری هم در زمان بازنشستگی و هم درصورت از کار افتادگی، داشته باشید.
لازمه بدونید اتریش جزء معدود کشورهایی در دنیاست که بیمه بازنشستگی هنرمندان دارد و اگر تمایل به افزایش حقوق بازنشستگی دارید طبیعتا نیاز هست که درآمد خود را از درآمد پایه ماهی 980 یورو افزایش دهید تا بتوانید با پرداخت حق بیمه بیشتر، حقوق بازنشستگی خود را افزایش دهید!

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه اخذ اقامت هنرمندی اتریش و دیدن نمونه ای از کارت اخذ شده توسط تیم ما به صفحه اقامت هنرمندی مراجعه نمایید.

 

خدمات بیمه هنرمندان اتریش قابل دریافت توسط کسیکه اقامت هنرمندی دریافت کرده :

نکته مهم : در اکثر موارد تنها با پرداخت یک حق بیمه توسط شما، کلیه اعضای خانواده شما نیز تحت پوشش بیمه هنرمندی قرار میگیرند !

در برخی از کتگوری های اقامت هنرمندی، تمام یا بخش زیادی از هزینه بیمه شما توسط دولت پرداخت خواهد شد که البته روشی داره و اتوماتیک وار این اتفاق نمی افته که با داشتن اطلاعات دقیق و کافی برای انجام این کار و کاهش هزینه های زندگی تون بعد از گرفتن اقامت هنرمندی اتریش، میتونید درخواست مشاوره نمایید و با دریافت راهنمایی دقیق برای کاهش هزینه بیمه هنرمندی، سعی در کاهش هرچه بیشتر هزینه های زندگی تون در اتریش نمایید.

  • پزشک عمومی،
    با پرداخت ماهیانه حق بیمه هنرمندان این امکان وجود داره که خود فرد اصلی و دیگر اعضای خانوده وی بدون هزینه و بدون محدودیت به پزشک خانوادگی و پزشک عمومی خود مراجعه کنند.
  • امکان داشتن چک آپ سالیانه تحت پوشش بیمه،
    بر اساس قانون اتریش هنرمندان نیز با پرداخت هزینه بیمه خود میتونند برای خودشان و کل اعضای خانواده شان سالی یکبار آزمایش کامل داده و چک آپ کامل شوند که این چک آپ میتونه حتی در مطب پزشک خانوادگی شما انجام بشه بدون نیاز به مراجعه به آزمایشگاه !
  • انجام انواع آزمایش های خون بصورت کامل تحت پوشش بیمه !
    باز هم به دلیل داشتن پوشش بیمه ای مناسب، نه تنها شما بلکه کلیه اعضای خانواده شما میتوانند بارها و بارها بنا به صلاحدید پزشکان مختلف آزمایش خون های مختلف داده و به هیچ وجه نگران هزینه اضافی این آزمایشات نباشید !
  • امکان انجام آزمایش خون در مطب پزشک خانوادگی !
    شما میتوانید درصورت داشتن شرایط مناسب در مطب پزشک خانوادگی تان ( معمولا این امکان وجود داره ) آزمایش خون را همانجا انجام داده و نتیجه رو نیز بدون نیاز به مراجعه به آزمایشگاه از خود پزشک خانوادگی یا همان پزشک عمومی خود دریافت کنید.

 

پیشنهاد میکنیم با پر کردن فرم ارزیابی اقامت هنرمندان این اجازه رو به ما و تیم ما بدید که نظر قطعی رو بر اساس اطلاعات جمع آوری شده درباره این نوع اقامت و تجربه چندین ساله ما برای دریافت اقامت اتریش به شما بدیم، و اگر فکر می کنید نیاز به انجام مشاوره دقیق تری دارید میتونید براحتی از بخش دریافت وقت مشاوره مهاجرت به اتریش در سایت استفاده کنید.

 

  • پرداخت کلیه هزینه های جراحی و درمان !
    اگر به هر دلیلی نیاز به عمل جراحی بجز موارد زیبایی داشته باشید حتی اگر منشا و دلیل این جراحی به موضوعی قبل از مهاجرت شما به اتریش برگردد ، شما میتونید از کلیه خدمات مرتبط بدون پرداخت هزینه جانبی در 99% موارد کلیه خدمات جراحی و بیمارستانی استفاده نمایید، در برخی موارد شاید صرفا مجبور به پرداخت 10 یورو هزینه تخت بیمارستان شوید اون هم درصورت بستری شدن مدت زیاد در بخش.
  • نیازی به پرداخت هزینه برای هیچ یک از انواع عکس برداری های پزشکی نیست!
    بارها و بارها پیش اومده که نیاز به انواع عکس برداری لازمه، هر نوع عکس برداری و تمام این عکس برداری ها بسیار هزینه بر خواهد بود، در اتریش اگر به مراکز عکس برداری دولتی که تعداد آن ها کم هم نیست، مراجعه کنید دغدغه ای برای هیچ هزینه ای نخواهید داشت! هرچند در برخی موارد به دلیل ازدیاد درخواست ممکنه وقتی که به شما داده میشه برای حضور و انجام عکس برداری ها کمی زمان بر باشه ولی بصورت کلی جای نگرانی برای پرداخت هزینه اضافی وجود نداره.
  • ترمیم، پر کردن یا کشیدن دندان،
    همه مواردی است که با داشتن بیمه هنرمندی بدون هیچ نگرانی میتونید با همان هزینه بیمه این خدمات رو دریافت کنید و بعضا تنها مبلغ کمی بابت آمپول بی حسی بپردازید، یا اگر تمایل به سفید پر کردن دندان خود دارید چون بخشی از این عمل زیبایی محسوب میشه ، بیمه هم بخشی از هزینه رو میده !

  • هزینه آمبولانس و حتی اعزام هلی کوپتر نیز تحت پوشش بیمه است ،
    مگر شما با پای خودتون میتونستید به مرکز پزشکی مراجعه کنید و یا صرفا برای وقت تلف کردن و برای موارد ساده ای با اورژانس تماس گرفته باشید که می بایست از 10 تا 50 یورو هزینه پرداخت کنید، در غیر اینصورت اعزام آمبولانس وظیفه سیستم درمانی اتریش هست و نیازی به استفاده از آمبولانس های خصوصی دیده نمیشه.
  • درصد مشارکت بیمه هنرمندی اتریش برای هزینه دارو،
    این همان بخشیه که هرچند هزینه زیادی نداره ولی باعث میشه بی دلیل نرید سراغ مصرف دارو، بر اساس قانون درمانی اتریش، اگر برای شما از هر نوع دارویی در مراکز بهداشتی و درمانی استفاده بشه، کاملا تحت پوشش بیمه شماست ولی اگر پزشک، دارویی رو برای شما تجویز کنه و هزینه آن زیر 5 یورو باشه بخشی از اون رو شما و بخشی دیگه رو بیمه پرداخت میکنه و اگر بالای 5 یورو باشه هزینه اون دارو، از 4.5 تا 5.5 یورو تقریبا سهم بیمار و مابقی اون سهم بیمه است حتی اگر هزینه اون دارو 250 یورو باشه شما تنها 5.5 یورو از اون رو پرداخت میکنید مگر در موارد خیلی خاص که ما از اون بی اطلاعیم !
  • امکان تحت پوشش بیمه قرار گرفتن در خارج از اتریش
    بیمه هنرمندان اتریش در کل اروپا و بسیار از کشور های دیگه مورد قبوله و این ساپورت برای تامین هزینه ها نیز وجود داره ولی قبل از سفر بهتره با بیمه خودتون هماهنگ کنید که چه مورادی تحت پوشش قرار میگیره و این رو هم در نظر داشته باشید در موارد اضطراری باید از این خدمات در خارج از اتریش استفاده کنید و هزینه رو پرداخت و سپس تمام یا بخش عمده ای از هزینه پرداختی تون رو از بیمه پس بگیرید.
    هرچند پیشنهاد میکنیم برای اطمینان از بیمه های تکمیلی سفر استفاده کنید و به بیمه دولتی تون بسنده نکنید اگر فکر میکنید در شرایطی هستید که هر آن نیاز به مراجعه به دکتر و … در شما حس میشه.

در آخر پیشنهاد میکنیم، از مشاوره تیم ما برای دریافت اقامت هنرمندی بهره ببرید تا متوجه تفاوت و جامع بودن اطلاعات تیم ما برای اخذ اقامت هنرمندی بشید و خودتون توانایی تیم ما برای دریافت اقامت اتریش را محک بزنید ضمنا میتونید براحتی به بخش اطلاعات بیشتر در سایت مراجعه کنید و درباره این نوع اقامت کسب اطلاع کنید.

فراموش نکنید اخذ اقامت هنرمندی روش ساده ای نیست ولی مطمئن هستیم راه و روش هایی که بر اثر تجارب به دست اومده در این مسیر کسب کرده ایم ، میتونه  شما رو به نتیجه دلخواهتون برسونه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + دوازده =