اقامت هنرمندی, کارت های اقامت دریافتی

دریافت اقامت هنرمندی سفالگری

دریافت اقامت هنرمندی سفالگری

سفالگری هنری هست که اکثرا در دوره های کوتاه مدت اون رو یاد میگیرند و با توجه به نوع سفالگری که انجام میدهند از سطوح پایین تا سطوح حرفه ای میشه ازش کسب درآمد کرد ولی اثبات اینکه شما این هنر رو در سطح مناسبی بلد هستید تا بتونید اقامت هنرمندان اتریش رو دریافت کنید مستلزم داشتن شرایط مناسبی هست. ولی مهمه بدونید که سفالگری که مدرک دانشگاهی مرتبط نداره و خودش این هنر رو یاد گرفته هم میتونه اقامت هنرمندی اتریش رو دریافت کنه و نمونه کارت زیر اثبات کننده این ادعاست.

ایشون متاهل هستند و وقتی خبر دریافت اقامت شون بهشون داده شد چون زمان زیادی نبود که به سفارت مراجعه کرده بودند هم برای خودشون و هم برای همسرشون باور پذیر نبود.

واقعیت اینه که ایشون برای اثبات هنری که اون رو بلد بودند تلاش زیادی کردند و جدای از مدارک هنری که ارایه کردند، سعی در فعال تر بودن در هنر سفالگری کردند و حتی گالری هم راه اندازی کردند و در نهایت با مشاوره درست و تلاش خودشون تونستند اقامت هنرمندن اتریش در شاخه سفالگری رو دریافت کنند و مدتی بعد برای همسرشون هم اقدام شد و همسرشون هم بهشون ملحق شدند.

الحاق همراه هنرمند هم بصورت همزمان یا بعد از ورود هنرمند میسر هست که هر کدام میتونه مزیت خودش رو داشته باشه و مهمه بدونید کدوم روش (الحاق همزمان همراه و یا ملحق شدن بعد از مهاجرت همسر) برای شما درسترین راه هست.

اخذ اقامت همراه هنرمند

الحاق همراه هنرمند به وی

برای الحاق همراه ایشون، تلاش هردوشون باعث شد همسرشون بعد از مدتی به عنوان همراه هنرمند بهشون ملحق بشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − هفت =