اطلاعات تکمیلی اتریش

شرایط تحصیل در اتریش

بیمه هنرمندان اتریش !

تحصیل در اتریش

و مهاجرت تحصیلی به اتریش جز پر طرفدارترین روش های مهاجرتی به اتریش در قلب اروپا می باشد. . چرا در اکثر سایت ها و اطلاعیه اعلام میشود ادامه تحصیل در دانشگاه های اتریش رایگان یا تقریبا رایگان است، دلیل آن داشتن مبلغ شهریه مناسب دانشگاه های اتریش برای دریافت پذیرش دانشجویی می باشد، شهریه دانشگاه های اتریش برای ایرانی ها حدود ترمی 740 یورو می باشد که این مبلغ در مقابل بسیاری از دانشگاه های دنیا بسیار به صرفه می باشد.

بدون شک اتریش مقصد مناسبی برای دریافت ویزای دانشجویی است، چرا که اخذ پذیرش از دانشگاه های اتریش دارای استاندارد و اصول مشخصی است که درصورت انجام صحیح این امور شانس گرفتن پذیرش 99% می باشد.

 کشور اتریش با دارا بودن رفاه و کیفیت زندگی بالا، برخورداری از کیفیت آموزشی بالا در اروپای مرکزی هدف مهاجرت بسیاری از ایرانی ها در این سال ها بوده چرا که بیمه مناسب دانشجویی با مبلغ بسیار پایین حدود ماهی 57 یورو که شامل تمامی خدمات درمانی سرپایی ، جراحی ، دندان پزشکی و بسیاری موارد دیگه می باشد.

همچنین سیستم حمل و نقل زبان زد در این کشور که دانشجویان با تهیه بلیت سالیانه حمل و نقل با کمترین هزینه ممکنه در جابجایی با کیفیت، در کل اروپا و به جرات دنیا با مشهور می باشد.

داشتن تخفیفات خاص صرفا برای دانشجویان در اتریش یکی دیگر از مزیت های اخذ پذیرش از اتریش می باشد.

برای کسب اطلاعات دقیق تر حتما هایلایت استوری های آقا محمد در اینستاگرام رو ببینید و اگر سوالی بود با پر کردن فرم زیر میتونید بدون پرداخت هزینه شامل بررسی شرایط اولیه برای انجام این پروسه رو داشته باشید.

ضمنا پیشنهاد میکنیم حتما بخش سوالات متداول درباره مهاجرت تحصیلی به اتریش را نگاه کنید در این بخش با در نظر گرفتن سوالات پر تکرار از طرف متقاضیان اخذ پذیرش دانشجویی اتریش بصورت جامع بسیاری از سوالات پاسخ داده شده که این موارد همواره در حال تکمیل و بروز رسانی می باشد.

برای دریافت پاسخ همین سوالات شاید می بایست جستجوهای زیادی انجام بدید و یا به موسسات اعزام دانشجو به اتریش مبالغ زیادی پرداخت نمایید که ما تمامی این اطلاعات را بصورت رایگان در اختیار شما قرار داده و درصورت عدم دریافت پاسخ میتوانید برای سوالات خصوصی تر از تیم ما وقت مشاوره بگیرید.

نکات بسیاری مهمی درباره اخذ ویزای دانشجویی نیز وجود دارد که پیشنهاد میکنیم حتما با مطالعه دقیق سایت ما پاسخ بسیاری از پرسش ها درباره اقامت دانشجویی اتریش نیز بدست بیاورید چرا که قطعا بعد از اخذ پذیرش دانشجویی ، توانایی دریافت ویزای دانشجویی منوط به شرایط خاصی می باشد ، چه بهتر قبل از وارد شدن به این پروسه اطلاعات اولیه ای داشته باشید تا با دید باز اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 6 =