اخبار فارسی مهاجرت به اتریش

بازگشایی سفارت اتریش در تهران و نرمال شدن اوضاع …

بیمه هنرمندان اتریش !

بر اساس بررسی های تیم اتریش دات نت و شواهد موجو به نظر میرسه از اواسط ماه می سفارت اتریش در ایران دوباره شروع به کار خواهد کرد …

طی مطالعات شرایط و وضعیت و تصمیم گیری های پیش رو در اتریش میتوان حدس زد که از ماه می به بعد همه چیز دوباره به حالت خود برگرده ( یعنی تقریبا 7-8 روز دیگه ) ولی با رعایت تمامی نکات بهداشتی و ایمنی و طبق صحبت های اخیر با چند منبع آگاه این خبر بصورت غیر رسمی تایید شد که احتمالا خیلی زیاد از اواسط ماه می ( تقریبا 3 هفته دیگه ) سفارت های اتریش در بسیاری از کشور ها منجمله ایران که به حالت نیمه تعطیل درآمده بودند، دوباره شروع به کار کنند.

لطفا توجه بفرمایید و ازتون خواهش میکنیم اگر شرایط گرفتن وقت سفارت برای اخذ ویزای دانشجویی ، الحاق به همراه و … ندارید به پیشنهاد افراد نا آگاه اقدام به گرفتن وقت نکنید چرا که با این کارتون یک اتفاق خیلی خیلی بد رو رقم میزنید چیزی که پارسال به دلیل تشویق برخی از گروه های مشاوره مهاجرتی و بسیاری از موسسات به تمام متقاضی ها میگفتند وقت بگیرید که بزودی وقت سفارت اتریش پر میشه و …

بله حدس شون برای پر شدن وقت درست بود چون خودشون دیگران رو به گرفتن وقت اون هم بدون برنامه ریزی تشویق میکردند و خب طبیعتا با این حجمه که هدایت شد به سمت سفارت برای گرفتن وقت دیگه وقتی برای افرادی که حق شون بود سفارت بروند نموند !!!!

بعد از مدتی که به نوبت وقت سفارت این افراد فرا میرسید و آمادگی لازم رو نداشتند وقت ها شون کنسل میشد و این عجله و گرفتن وقت بدون برنامه عایدی نداشت جز :

1. افراد واجد شرایط برای گرفتن وقت و کسانیکه مدت ها تلاش کرده بودند تا وقت سفارت بگیرند و مطمئنا به کسانیکه شرایط اولیه نداشتند ، از گرفتن وقت جا موندند و پروسه شون با 7-8 ما تایر روبرو شد !!!!!

2. گروهی که وقت گرفته بودند یا در سفارت نقصی خوردند !!!! یا اصلا نتونستند خودشون رو به سفارت برسونند چون مدارکشون آماده نبود و عملا مجبور بودند مجددا وقت بگیرند ولی چون با ندونم کاری خوشدون کاری کرده بودند که وقت سفارت پر شده بود عملا پروسه شون 7-8 ماه افتاد عقب !!!!! چون نتونستند وقت مجدد بگیرند برای ارایه مدارک در سفارت اتریش

3. عده زیادی مدارک ناقص و پر از ایراد خودشون رو ارایه داند و سفارت هم قبول کرد و برای اداره اقامت ارسال و این افراد اینبار در اداره اقامت نقصی های زیادی خوردند و باعث ایجاد پرونده های باز و فشار به ادارات اقامت اتریش شدند و نه تنها روند بررسی پرونده همین افراد بلکه دیگر افرادی که با مدارک کامل اقدام کرده بودند رو به دلیل فشار بی دلیل به کارمندان اداره اقامت اتریش، پروسه صدور ویزا بسیاری از متقاضیان مهاجرت به اتریش تا 8 ماه هم طول کشید.

امیدوارم این بار صرافا برای گرفتن وقت زودتر و تسویه حساب با متقاضیان شون بقیه رو دچار مشکل نکنند.

دوستانیکه با ما در پروسه هر نوع ویزا یا اقامت اتریش هستید، ازتون میخوایم مثل همیشه که به تیم ما اعتماد دارید و با اعلام همین خبر مشخصه که هر روز در حال رصد کردن شرایط و آمادگی برای ارایه بهترین خدمات به شما هستیم، این بار هم بر اساس سیاست های تیمی اجازه بدید بهترین گزینه رو براتون انتخاب کنیم تا در هیچ یک از 3 دسته فوق قرار نگیرید.

به محض دریافت اخبار دقیق تری درباره نحوه دریافت ویزا اتریش در قالب خبری جدید این خبر تکمیل خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − چهار =