اطلاعات تکمیلی اتریش, ویزای جستجو کار اتریش

برای اخذ ویزای جستجوی کار اتریش چه شرایط اولیه نیاز است ؟

بیمه هنرمندان اتریش !

شرایط اخذ ویزای جستجوی کار در اتریش

شرایط این ویزای بسیار شبیه ویزای جستجوی کار آلمان است. یعنی پارامترهایی مثل سن ، مدرک زبان آلمانی یا انگلیسی ، سابقه کار ، مدرک تحصیلی و … همه و همه برای دریافت این نوع ویزا بسیار تاثیر گذار هستند.

در کنار شرایط کلی برای دریافت امتیاز لازم برای اخذ ویزای جستجوی کار اتریش ، برخی از رشته ها دارای شرایط مناسب تری هستند که این رشته ها نه تنها بازار کار بهتری در اتریش دارند ، بلکه به دلیل نیاز دولت اتریش به جذب متخصصین در این حوزه ، این متخصصین با امتیاز کمتری نسبت به بقیه میتوانند اقدام کنند، هرچند این به این معنی نیست که کتگوری های دیگه شغلی چه برای دریافت ویزا و چه برای مهاجرت از طریق ویزای جستجوی کار اتریش شانس ندارند ولی باید پذیرفت که رشته های تحصیلی و شغلی که در این لیست قرار میگیرند که در هر سال به صورت محدود اعلام مشن ، شرایط بهتری نسبت به بقیه دسته های تحصیلی و شغلی خواهند داشت.

شرایط دریافت ویزای جاب سیکر اتریش:

  1. داشتن حداقل مدرک لیسانس که اگر این مدرک ناپیوسته باشه و شما فقط مدرک کارشناسی دارید ، شانسی برای دریافت ویزای جستجوی کار اتریش ندارید متاسفانه.
    * مدرک فنی حرفه‌ای به تنهایی قابل قبول نمی باشد.
    * در زمان مراجعه به سفارت در روز مصاحبه برای این ویزا ، باید حتما مدرک دانشگاهی خود را ارایه کنید.
  2. داشتن حداقل ۲ سال سابقه کار (مرتبط با رشته تحصیلی ،  بیمه تأمین اجتماعی اجباری نیست !)
  3. در زمان مراجعه به سفارت اتریش، می بایست مدرک زبان مورد نظر که میتونه حداقل سطح آ1 آلمانی و یا مدرک زبان انگلیسی با نمره 5.5 آیلتس باشه اقدام کنید که با وارد شدن در این پروسه میتونید بصورت موازی هم مدرک زبان خودتون رو دریافت کنید و هم دیگر مدارک ر آماده کنید تا زمان رو از دست ندید.
    * طبیعتا داشتن دانش زبان آلمانی در زمان جستجوی کار خیلی مناسب تر بوده و پیشنهاد میکنیم تا جایی ممکن قبل از مهاجرت به اتریش ، سطح زبان خود را بالا ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 2 =