اقامت هنرمندی, کارت های اقامت دریافتی

دریافت اقامت هنرمندان برای انیماتور

انیماتور در سطح ایجاد حرکت و موشن بخشی از یک کارکتر هم میتونه اقامت هنرمندان اتریش رو بگیره! بله یعنی کسیکه در جزیی ترین بخش هنری انیمیشن که هنری کاملا والسته به دیگر هنر ها و عوامل هم هست میتونه با مشاوره صحیح به این اقامت برسه.

ایشون امید زیادی برای دریافت این اقامت نداشتند چون در واقعیت هم کسیکه تنها حرکت بخشی از یک کارکتر رو ایجاد میکنه خیلی سخت ممکنه بشه واجد شرایط دریافت اقامت هنرمندان دونست.

روند اخذ اون برای تیم ما هم کار ساده ای نبود چرا که نوع مدارک برای این دسته هنری بسیار محدود هست و این متقاضی عزیز هم در ابتدا 3 مدرک هنری قابل ارایه داشتند و باید تلاش میکردند برای به دست آوردن و جمع آوری دیگر مدارکی که بشه اثبات کرد ایشون در این بخش از هنر حداقل حرفه ای هستند تا اگر آفیسر بپذیره ایجاد کننده بخشی از موشن یک کارکتر در یک پروژه بزرگ میتونه هنرمند محسوب بشه، مدارک به نحوی ارایه بشه که بشه اون رو اثبات کرد.

مهمه بدونید ایشون درآمد بین المللی داشتند و این موضوع هم میتونست بسیار کمک کننده باشه ولی مشکل باز هم اونجایی بود که نمیشد دریافت این مبلغ رو اثبات کرد چون ایشون در زمان ورود به پروسه حساب بین المللی در کشور دیگر یا حتی ارزی در ایران نداشتند و این هم موردی بود که کار رو سخت میکرد.

ولی با تمام شرایط فوق ایشان موفق به اخذ اقامت هنرمندان اتریش شدند. ضمن اینکه ایشون متاهل هستند و همسر ایشون هم به فاصله کمی بعد از مهاجرت شان به ایشون ملحق شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =