اطلاعات تکمیلی اتریش

پذیرش و ویزای تحصیلی اتریش

بیمه هنرمندان اتریش !

ویزای تحصیلی اتریش

برای دریافت ویزای تحصیلی اتریش، ابتدا می بایست متقاضی، پذیرش تحصیلی از یکی از دانشگاه‌های اتریش را داشته باشد و سپس برای اخذ ویزای تحصیلی اقدام نماید.

 بعد از قبولی اولیه یا اصطلاحا دریافت نامه پذیرش از دانشگاه اتریشی که اکثرا برای شما پست خواهد شد و یا برخی دانشگاه های خاص مثل دانشگاه وین که همان تایید پذیرش آنلاین مورد تایید میباشد، از طریق ارسال ایمیل به سفارت اتریش در ایران ، درخواست وقت سفارت خواهید کرد که البته درصورت همکاری ای امر توسط تیم ما صورت میگیرد.
بعد از نهایت 4-10 روز وقت سفارت به شما داده خواهد شد که بر اساس تجارب اخیر حدود 1 تا 3 ماه بعد از درخواست شما نوبت سفارت شما خواهد بود به همین دلیل پیشنهاد میکنیم حتما حتما قبل از دریافت وقت سفارت اقدام به دریافت مشاوره از تیم ما نمایید.

اگر به هر دلیلی بخاطر داشتن دوستی در اتریش یا خارج از ایران یا با هر روش دیگری توانسته اید پذیرش از دانشگاه های اتریش دریافت نمایید ، پروسه ویزا به هیچ وجه مشابه آن نبوده و نیاز به داشتن اطلاعات بروزی میباشد

حتی اگر دوستی قبلا به اتریش مهاجرت کرده و از آن 2 ماه هم نگذشتنه باید بدونید که حتی در همین زمان کم هم ممکنه قوانینی تغییر کرده باشه و به قول معروف هر آنچه رشته اید پنبه شود، پس در بدترین حالت از ارزان ترین مشاوره اخذ ویزا اتریش توسط تیم ما استفاده کنید.

اینکه همزمان میتوانید برای همسر خود نیز درخواست بدید این امر ممکن نیست ولی یکی از مزیت های اتریش مورد ویزای الحق همسر برای تمامی کتگوری های ویزای بلند مدت و اقامت موقت و دایم می باشد. که بعد از ورود شما به اتریش درصورت داشتن برنامه ریزی درست و شرایط مالی مورد قبول اداره اقامت اتریش ، میتوانید برای همسر و فرزندان خود نیز درخواست صدور ویزای همراه بدهید

خبر خوب اینکه فعلا بر اساس قانونی قدیمی که مجددا به جریان افتاده ، فرزد اصلی در زمان درخواست وقت میتواند برای فرزند زیر 6 سال خود نیز درخواست ویزای همراه نماید !

مدارک لازم برای اخذ ویزای تحصیلی اتریش

  1. فرم درخواست اقامت همراه با عکس پاسپورتی
  2. نامه پذیرش دانشگاه اتریش
  3. نامه مدرک تامین مالی (حساب بانکی یا ضمانت نامه از فرد اتریشی) که به جرات میتوا گفت دلیل ردی 99% ایرانی ها عدم ارایه صحیح مدارک مالی می باشد و بعضا تصور میکنند با داشتن شرایط مالی مناسب براحتی ویزای اتریش را دریافت میکنند
  4. مدارکی دال بر محل اقامت در اتریش (اجاره نامه محل اقامت یا خوابگاه دانشجویی)
  5. مدارک ترجمه شده رسمی شامل شناسنامه، گواهی عدم سوء پیشینه و قباله ازدواج دانشجو به زبان آلمانی.
  6. گذرنامه معتبر و کپی تمام صفحات گذرنامه
  7. بیمه مسافرتی
  8. عکس رنگی پاسپورتی