اقامت هنرمندی, کارت های اقامت دریافتی

ویزای هنرمندی اتریش – عکاس

قبل تر هم نمونه ای از دریافت ویزای هنرمندی اتریش برای عکاس داشته ایم و این کارت هم نمونه ای دیگر باز هم برای هنر عکاسی است.

هنر عکاسی یکی از هنرهای مناسب برای این روش مهاجرتی است که با ارایه مدارک صحیح هم شانش مناسبی برای دریافت ویزای هنرمندی اتریش داره و هم از طرفی بعد از مهاجرت هم درصورتیکه فعال باشه و تجربه و توانایی کافی برای تبلیغ هنرش داشته باشه میتونه درآمد مناسبی داشته باشه.

دلیل اینکه عکاس شانس زیادی برای موفقیت بعد از مهاجرت داره اینه که، عکاس میتونه در کتگوری های مختلف هنر عکاسی به کسب درآمد بپردازه. البته بعضا در اثبات درآمد به آینده در پروسه مهاجرت و درخواست ویزای هنرمندی اتریش ممکنه مشکلاتی وجود داشته باشه ولی به هر ترتیب ما با انتشار نمونه هایی برای این روش مهاجرتی قصد داریم این امیدواری رو در شما زنده نگه داریم که میتونید با داشتن هنر عکاسی به ویزای هنری برسید.

فراموش نکنید قرار نیست شما عکاسی بین المللی یا شناخته شده ای باشید تا بتونید این ویزا رو دریافت کنید کما اینکه این هنرمند و متقاضی ما هم در شهر و منطقه خودشون فعالیت داشتند ولی با این وجود با مشاوره صحیح تونستند به یکی از آرزو هاشون که مهاجرت به اتریش بوده برسند.

خوشحالیم با ارایه مشاوره و صحیح و راهنمایی درست توانستیم به مهاجرت شان به اتریش کمک کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =