اخبار فارسی مهاجرت به اتریش, پذیرش دانشجویی اتریش

عدم قبولی برخی از نامه های دانشگاه پیام نور توسط دانشگاه ملی وین

دانشگاه اصلی شهر وین یا همان دانشگاه ملی وین نامه اشتغال به تحصیل برخی از دانشگاه های پیام نور را قبول ندارد !

بر اساس تجارب به دست آمده و بررسی های زیاد و اقدام به اپلای برخی از متقاضیان در ابتدای سال 2020 مشخص شد که از این به بعد و تا زمان غیر مشخص نامه های عدم ممانعت از تحصیل و اشتغال به تحصیل دانشگاه های پیام نور، درصورت عدم داشتن گواهی قبولی در کنکور دیگه مورد قبول دانشگاه وین نیست!

این به این معنیه که شما اگر قصد اپلای کردن برای دانشگاه وین رو دارید، باید حتما از طریق کنکور در دانشگاه پیام نور یا دیگر دانشگاه های دولتی ایران قبول شده باشید !

به نظر میرسه درباره این موضوع باز هم پای خرابکاری و جعل مدرک برخی موسسات و به اصطلاح وکلا در میان هست !

شاید دلیل این نوع درخواست عجیب دانشگاه وین که علی رغم اصرار و پیگیری هنوز نتونستیم به دانشگاه وین این موضوع رو تفهیم کنیم که بسیاری از دانشگاه های ایران و از سال ها قبل دانشگاه پیام نور بدون کنکور شده و این دانشگاه اصرار داره که قبولی در کنکور ایران جزیی از مدارک پیش دانشگاهیه !!!!

متن یکی از ایمیل های ارسالی توسط دنشگاه وین در جواب پیام فوق :

Good day,

the konkour is a part of the school leaving certificate. Without the Konkour, it has to be also legalised, the school leaving certificate cannot be accepted.

kind regards

Mit freundlichen Grüßen

Chulud Hrdlicka

Universität Wien/University of Vienna
Studienzulassung/Admission Office
Universitätsring 1
1010 Wien

 

هنوز هم میشه با نامه های دانشگاه پیام نور حتی بدون کنکور برای اخذ پذیرش اقدام کرد ولی شاید فعلا باید دانشگاهی بجز دانشگاه وین رو در لیست اولویت های خود قرار بدید.

اگر تمایل به بررسی شرایط تون و بررسی میزان درصد موفقیت در این مسیر دارید میتونید از فرم ارزیابی مندرج در سایت و یا مشاوره مهاجرتی قبل از شروع پروسه پذیرش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + دو =