اخبار فارسی مهاجرت به اتریش

تمامی ساکنین وین کوپن 50 یورویی غذا دریافت میکنند !

کپن 50 یورویی غذا در وین

میشائیل لودویگ، شهردار شهر وین، پایتخت اتریش، روز چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت (۱۳ مه) اعلام کرد که تمامی ۹۵۰ هزار واحد مسکونی این شهر کوپن ۵۰ یورویی صرف غذا در رستوران دریافت می‌کنند. برای واحدهای مسکونی تک‌نفره کوپن ۲۵ یورویی ارسال می‌شود.

شهردار سوسیال دمکرات وین گفت: بله ما می‌توانیم هزینه ۴۰ میلیون یورویی این برنامه را تامین کنیم. او هدف از این اقدام را حمایت از ۶۵۰۰ رستوران و کافه اعلام کرد که بیش از ۶۰ هزار نفر در آن مشغول به کار هستند و به علت بحران کرونا تعطیل شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری آلمان، ساکنان شهر وین از این کوپن اجازه خرید مشروبات الکلی ندارند. پیش‌تر نیز شهرداری وین برای مبارزه با شیوع کرونا و سهولت در رفت‌و آمد، کوپن ۵۰ یورویی استفاده از تاکسی در اختیار سالمندان بالاتر از ۶۵ سال قرار داده بود.

منبع خبر: دویچه وله


چند روز قبل تر هم سپاستین کورتس صدر اعظم جوان و فوق العاده دوست داشتنی کشور اتریش، اعلام کرد بسته حمایتی دیگری را برای صنعت گردشگری و هتل داری کشور اتریش در نظر گرفته که با این کمک و ارایه پیشنهادات اقتصادی بدون نیاز به بازگشت به دولت، با پرداخت تا 50% هزینه های پیش رو توسط دولت اتریش ، سعی در ابقا این صنعت نموده و خاطر نشان کرد در کنار تمامی صنایع و مشاغل خرد و کلان خواهد ایستاد تا به سرعت به روز های پیشین قبل از کرونا باز گردند.

لازم به ذکر است در اعلام قبلی دولت اتریش جهت ارایه کمک های نقدی، هر فردی که فرم درخواست کمک را به درستی پر نموده باشد، می بایست ظرف 2 تا 48 ساعت کمک هزینه های خود را بصورت نقدی در حساب خود دریافت کرده باشد.

منبع خبر : اتریش دات نت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 4 =