تصاویر زنده از اتریش

تصویر زنده منطقه غربی اینسبروک

بیمه هنرمندان اتریش !

برای دیدن ویدیو زنده از یکی از زیباترین مناطق اتریش ، روی علامت Play در ویدیو زیر کلیک کنید.

فعلا این تصاویر از یوتیوب برداشته شده و برای اولین بار تیم اتریش دات نت برای اطلاع رسانی هرچه بهتر و شناخت بهتر و بیشتر شما از شهر ها و محیط کشور اتریش دست به نمایش این تصاویر زنده زده تا با کسب اطلاعات جامع تر بتونید هرچه بهتر و داشتن اطلاعات مناسب تری برای مهاجرت به اتریش اقدام کنید.

اگر به دلیل فیلتر بودن یوتیوب در ایران مشکل دیدن تصاویر رو دارید ازتون میخوایم با استفاده از فیلتر شکن یا VPN این تصاویر رو دریافت کنید و بصورت زنده شاهد این ویدیو ها باشید.

ولی خبر خوب اینکه بزودی امکان نمایش این تصاویر رو بر روی سایت بدون نیاز به استفاده از فیلتر شکن خواهیم داشت و خوشحال میشیم راهنمای خوبی برای ایجاد شرایط در زمینه دریافت ویزا اتریش برای شما باشیم.

شکی نیست اتریش با داشتن مناطق سبز بسیار، یکی از سر سبز ترین کشور های دنیاست که با نگه داشتن بافت شهری و تلفیق با کوه و طبیعت هر منطقه از این کشور نه چندان بزرگ در اروپای مرکزی، زیبایی های وصف ناپذیری دارد، یکی از زیباترین مناطقی که میتونید بعد از مهاجرت به اتریش برای زندگی خود انتخاب کنید، اینسبروک، غربی ترین ایالت اتریش هست که تصاویر بالا فقط بخشی از این زیبایی رو به تصویر کشیده، زیبایی های این منطقه بسیار شبیه به کشور زیبای سوییس می باشد و به دلیل داشتن بافت تقریبا مشابه، تصاویر و عکس های این منطقه رو به اشتباه به سوییس هم نسبت میدن.

اگر برنامه ای برای اخذ ویزای اتریش و سفر به مناطق مختلف اون رو دارید حتما پیشنهاد میکنیم به غربی ترین بخش اتریش و غربی ترین بخش از ایالت اینسبروک سری بزنید ، بی شک جزیی از زیباترین خاطرات تمام سال های زندگی شما خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار − 1 =