اخبار فارسی مهاجرت به اتریش

اگر قبل از بحران کرونا وقت سفارت اتریش داشته اید، بخوانید.

طبق خبری که همین امروز به دست مون رسید و بر اساس اعلام رسمی سفارت اتریش از طریق ایمیل، تمام کسانیکه قبل از بوجود آمدن بحران کرونا وقت سفارت اتریش را داشته اند و به دلیل تعطیل شدن سفارت، تمامی وقت های ملاقات کنسل شد.

پس اگر برای هر نوع ویزای کتگوری D مانند اقامت هنرمندی اتریش ، ویزای دانشجویی، ویزای جستجوی کار و …. نیازی به ارسال ایمیل درخواست وقت مجدد وجود نداره و سفارت بعد از برون رفت از این شرایط با شما تماس خواهد گرفت که بر اساس تجربه این تماس می بایست از طریق ایمیل باشد.

ولی این موضوع منوط به باز شدن مجدد سفارت اتریش هست که هنوز خبر رسمی از باز شدن سفارت اعلام نشده، هرچند بنظر میرسه از تاریخ 16.06.2020 بخش ویزای توریستی یا همان VSGlobal بازگشایی خواهد شد و البته این هم مستند و مستدل نیست و صرفا بر اساس حدس و گمان هست.

و درباره بازگشایی سفارت اتریش هم پیش بینی میشه تا آخر ماه جون 2020 مجددا فعالیت خود را آغاز کند هرچند باز هم تایید این خبر در هاله ای از ابهام وجود داره ولی باز هم بر اساس اخبار غیر رسمی به دلیل راه اندازی مجدد پروازهای مستقیم ایران به اتریش و بالعکس از تاریخ 01.08.2020 ، و تحلیل شرایط موجود بنظر میرسه میتوان امیدوار بود سفارت این کشور در ایران بزودی فعالیت خود را از سر خواهد گرفت.

 


sobald die Botschaft über ein Öffnungsdatum informiert ist werden proaktiv alle Personen mit zuvor bereits vergebenen Terminen (welche bedingt durch die Corona-Krise nicht wahrgenommen werden konnten) kontaktiert und ein neuer Termin angeboten werden.

As soon as the Embassy knows an opening date we shall contact everybody who has already had an appointment arranged (which couldn’t have been taken place due to the Corona crisis) to offer a new appointment.

Mit freundlichen Grüßen

With best regards

 

Österreichische Botschaft / Austrian Embassy Teheran | G.R.

منبع خبر: ایمیل رسمی سفارت اتریش در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + پنج =