اطلاعات تکمیلی اتریش, ویزای تمکن مالی و خود حمایتی

مدارک عمومی برای دریافت ویزای خود حمایتی اتریش

بیمه هنرمندان اتریش !

مدارک مورد نیاز جهت ویزای خود حمایتی

تمام موارد زیر باید ارایه بشه تا فرد متقاضی شرایط عمومی اخذ اقامت تمکن مالی اتریش رو داشته باشه.

  • مدارک مناسب برای اثبات شرایط مالی مناسب بر اساس جدول میزان درآمد در هر سال میلادی که در صفحه اصلی مرتبط با ویزای خود حمایتی بهش پرداختیم.

فرد متقاضی باید یک درآمد ثابت و منظم داشته باشد به طوریکه بشه اثبات کرد به منبع یا منابع درآمدی خود دسترسی  داره بدون نیاز به کمک دیگران، دولت و دیگر شرایط حمایتی .

  • پوشش بیمه درمانی:

افراد ملیت کشورهای ثالث باید دارای پوشش بیمه درمانی کاملی باشند ( بیمه درمانی با  مزایای بیمه در اتریش و پوشش همه خطرات)، که این بیمه شرایط خاصی داره و اگر تمامی شرایط مورد نظر دولت اتریش رو پوشش نده ، بیمه شما رد خواهد شد.

  • محل سکونت مناسب مطابق با استانداردهای ایالتی اتریش :

بدیهی است شما در زمان درخواست برای هر نوع ویزا از اتریش می بایست محل سکونت خود را مشخص نمایید، در ویزا های کوتاه مدت و غیر اقامتی این محل سکونت متواند هتل و یا هر نوع محل سکونتی که مورد تایید اداره اقامت اتریش باشد ، در نظر گرفته شود اما برای ویزاهای بلند مدت و کتگوری های اقامتی یا هر نوع ویزایی که در نهایت امکان تبدیل به اقامت نا محدود را دارد ، متقاضی می باید محل سکونتی حداقل 1 ساله معرفی نماید.

محل سکونت در اتریش میتواند منزل اقوام بوده و یا بر اساس توافقی رسمی در دفترخانه تایید شود که شما بعد از مهاجرت در محل اعلام شده اقامت میگزینید ولی باید در نظر گرفت که محل اقامت مورد نظر با ایالتی که شما برای آن اقدام میکنید می بایست یکسان باشد. در صورت نیاز به پیدا کردن محل سکونت در اتریش تیم ما میتواند به شما کمک نماید.
برای دریافت بهترین پیشنهاد بر اساس قوانین اتریش جهت رزرو خوابگاه در اتریش از فرم مربوطه استفاده نمایید.

  • مدرک زبان آلمانی :

در زمان وقت مصاحبه در سفارت اتریش، برای درخواسا اقامت تمکن مالی ، شما می بایست مدرک زبان آلمانی را در سطح حداقل آ1 با توجه به استاندارد مشترک اروپایی برای مرجع زبان ها “CEFR” ، ارایه نمایید. این سطح زبانی آلمانی شامل فقط مهارت های زبان اساسی (Basic) آلمانی در سطح مبتدی لازم است، به همین دلیل پیشنهاد میکنیم حتما در مدت زمانی که برای پروسه درخواست ویزای خود آماده میشوید و بعد از مصاحبه سفارت اتریش نیز روند زبان آموزی خود را ادامه دهید چرا که این سطح از زبان برای زندگی در اتریش بسیار پایین می باشد.

  • لازم به ذکر است در برخی از کتگوری های اقامتی اتریش در زمان ثبت اولین درخواست برای دریافت ویزا نیازی به ارایه مدرک زبان نمی باشد که در پروسه همکاری برای اخذ ویزا خود حمایتی نیز دقیقا بررسی و خدمت شما اعلام میشود .

طبق قانون فعلی اتریش در سال 2020 میلادی ، شما میتوانید مدرک زبان را از موسسات زیر ارایه نمایید :

لطفا توجه داشته باشید:

در نظر داشته باشید که در زمان مراجعه به سفارت نباید از مدت دریافت مدرک زبان شما بیشتر از 1 سال گذشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − پنج =