مراحل ارائه خدمات ما برای موفقیت در راه مهاجرت به اتریش

همراهی گام به گام در پروسه مهاجرت به اتریش

بیمه هنرمندان اتریش !

همانطور که از نام این مرحله از همکاری با تیم ما مشخص است ، بعد از تصمیم گیری شما برای مهاجرت به اتریش و کسب اطلاعات لازم درباره یکی از روش های دریافت اقامت از این کشور، میتونیم وارد پروسه همکاری بشیم.

روش کار تیم ما از قدیم به شکلی بوده که متقاضی در جریان کلیه مراحل پروسه قرار میگیره و اصطلاحا مسیر مهاجرت به اتریش رو باهم گام به گام طی میکنیم.

دوستانیکه با تیم ما اقدام به اخذ ویزای اتریش کرده اند این نکته را بخوبی میدونند که روش ما چیزی شبیه به یک منتور یا مربی مهاجرتی است و قرار نیست در پروسه همکاری تیم ما با شما نقطه پنهانی وجود داشته باشه.

اساسا وقتی متقاضی از پروسه مهاجرت خود مطلع هست دارای دو مزیت مهم می باشد :

  1. خیال آسوده تر متقاضی و در جریان بودن مسیر مهاجرت ، برنامه ریزی تقریبی مدت زمان مورد نظر برای طی کردن این مسیر، امکان تخمین میزان هزینه های مورد نظر تا ورود به اتریش و آمادگی برای مشارکت به رفع هر موضوعی در این پروسه
  2. احساس همکاری تیمی بین ما و متقاضی و امکان حل مسایل احتمالی در این پروسه با همکاری تیم ما با شما، ما همیشه به متقاضیان اعلام میکنیم که تیم ما به عنوان مشاوره و همراه بهترین روش ها و شرایط را برای مهاجرت متقاضی در نظر گرفته و چون به نتیجه رسیدن این پروسه در گرو به نتیجه رسیدن ما و متقاضی با هم هست ، پس دلیلی وجود نداره که متقاضی از گام به گام مسیر مطلع نباشد.

نسبت به کتگوری اقامت متقاضی برای اتریش ، تیم ما هماهنگی های لازم جهت آماده سازی مدارک و پیگیری و توصیه های لازم درباره ترجمه و دیگر موارد را به متقاضی اعلام کرده و مکررا پیگیر تکمیل مدارک می باشد ، در هر مرحله ای که متقاضی نیاز به کسب اطلاع داشته باشد با ارسال پیام به تیم ما ، اطلاعات دقیق درباره جز جز کارهایی که باید انجام بشه رو دریافت میکنه.

برای دسته بندی اخذ اقامت هنرمندی اتریش و همینطور اقامت تمکن مالی و در نهایت روش ثبت شرکت و سرمایه گذاری در اتریش، مدت زمان کوتاهی بعد از نهایی شدن قرارداد اولین جلسه مشاوره با آقا محمد را خواهید داشت و بر اساس پیشبرد کار و تکمیل مدارک بر اساس مشاوره اولیه و پرسش های شما از ما و دریافت پاسخ درباره همه مواردی که ممکنه برای شما جای سوال داشته باشه توی این پروسه پیش میریم و در هرجایی که لازم باشه بارها و بارها زمان مشاوره برای شما ست خواهد شد که این پروسه تا آخرین شب مراجعه شما به سفارت ادامه داره.

و امام برای پروسه اخذ ویزای دانشجویی ما به شما پیشنهاد میکنیم قبل از شروع این پروسه از مشاوره ویزای داشنجویی اتریش قبل از شروع پروسه همکاری استفاده نمایید تا قبل از انجام هزینه های اضافی و وارد این پروسه شدن بتونید از شرایط خود درباره اخذ ویزای دانشجویی اتریش مطمئن شوید.

و اگر شرایط مورد نظر رو داشتید و وارد پروسه شدید در نهایت به کرات از ریق همکاران ما دارک شما بررسی و به شما بارها و بارها مواردی که باید تکمیل شود اطلاع داده خواهد شد که همین موضع درباره ویزای جستجوی کار هم صدق میکنه.

جالبه بدونید تیم ما جز معدود تیم های مهاجرتی هست که بیشتر از اینکه شما پیگیر کار خودتون باشید ما پیگیر کار شما بوده و مداما برای بررسی شرایط و نحوه پیش برد کارها به شما پیام داده و راهنمایی لازم به شما ارایه داده خواهد شد.

در نهایت بعد از اخذ ویزا و ورود به اتریش نیز درصورت نیاز به کمک برای انجام امور اداری و غیر اداری میتونید روی کمک تیم ما حساب باز کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 5 =