اقامت هنرمندی, کارت های اقامت دریافتی

ویزای هنرمندان اتریش – عکاس

عکاسی بدو شک هنر هست و اگر کسی این هنر رو در سطح مناسبی بلد باشه و از اون در حال امرار معاش باشه میتونه ویزای هنرمندان اتریش رو دریافت کنه.

قطعا داشتن عقبه هنری و رزومه هنری مناسب میتونه بسیار کمک کننده باشه به دریافت این نوع اقامت از اتریش ولی اگر کسی تازه این هنر رو یاد گرفته باشه و در شروع کسب درآمد از اون باشه چطور؟ آیا عکاس آماتور هم میتونه ویزای هنرمندان اتریش رو بگیره؟ اینکه مدارک هنری خاصی نداشته باشید و پیشینه هنری تون هم به 1-2 ماه معطوف بشه آیا واجد شرایط دریافت ویزای هنرمندان میتونید بشید؟

جواب این سوالات بستگی به شما، پشتکار و پیگیری و صد البته داشتن اطلاعات کافی پیرامون نحوه ارایه مدارک و تکمیل کردن اون داره.

این کلاینت ما جز کسانی هستند که با تلاش و پشتکار زیاد اثبات کردند میشه درحالبکه در ابتدای ورود به پروسه مهاجرت مدرک خاصی برای اثبات هنرشون نداشته اند، بتونند مدارک مناسب رو به دست بیارند و ویزای هنرمندان اتریش رو دریافت کنند!

خوبه بدونید ایشون با دریافت این اقامت نه تنها خودشون به اتریش مهاجرت کردند بلکه همزمان فرزندان شون هم اقامت همراه گرفتند و به فاصله کمی از ایشون همسرشون هم بهشون ملحق شد. البته دلیل الحاق دیرتر همسر این نبوده که نمیشد همه باهم اقدام کنند و این موضوع کمی شخصی و بخشیش هم بر اساس شرایط پرونده شون پیشنهاد شده بود تا بهترین نتیجه حاصل بشه.

نتیجه گیری: میشه حتی آماتور بود و اصلا رزومه چشم گیری در همان ابتدا نداشت ولی ویزای هنرمندان اتریش رو دریافت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × پنج =