اقامت هنرمندی, کارت های اقامت دریافتی

کارت اقامت هنرمندی اتریش – کارگردان

دریافت اقامت هنرمندی از اتریش توسط کارگردانان همیشه یکی از موضوعات سخت برای این روش مهاجرتی است. چرا که اثبات امکان کسب درآمد در دوره فعالیت قبل از مهاجرت قطعا کار ساده ای نخواهد بود. هنر کارگردانی جز هنرهایی است که کسب درآمد از اون وابسته به عواملی است به همین خاطر دریافت اقامت هنرمندی برای کارگردان همیشه جز سخت ترین کتگوری های مهاجرتی به اتریش بوده.

نکته بعدی اینکه دریافت اقامت هنرمندی وین ( از شهر وین ) نیز دردسر های خاص خود را دارد که این مهم برای این متقاضی عزیز میسر شد و ایشان توانستند از شهر وین اقامت هنرمندان را دریافت کنند.

و اما مهمه کارگردانان مطلع باشند صرف دریافت اقامت هنرمندی اتریش کافی نیست و باید حتما برای زندگی آینده در اتریش نیز برنامه ریزی داشته باشند تا با در دست داشت این اقامت بتوانند بهترین بهره با ببرند. اینکه بدون آینده نگری و بررسی دقیق از شرایط مهاجرت کنید و برنامه ای برای کسب درآمد از هنرتان در اتریش نداشته باشید ممکنه باعث بشه بیشترین بهره را از اقامت هنرمندان نبرید.

کارگردانان توجه داشته باشند که حوزه فعالیت شما برای کسب درآمد بعد از مهاجرت با اتریش می تواند حتی از تولید آثار تبلیغاتی هم باشد و یا حتی درصورت مشاهده کسب درآمد از هنری بهتر به مانند عکاسی یا حتی فیلمبرداری یا هر هنر دیگری امکان تغییر نوع اقامت هنرمندی شما به دیگر هنرهای ممکن می باشد.

برای دریافت اقامت هنرندان از شهر وین توسط یک کارگردان قطعا شما نیاز به قرارداد با موسسه هنری و یا شرکتی دارید که نشان دهنده فعالیت و همکاری شما با شرکت مذکور در حوزه هنری که ادعای آن را دارید داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − دو =