اطلاعات تکمیلی اتریش

شرایط درخواست پذیرش تحصیلی

بیمه هنرمندان اتریش !

شرایط درخواست پذیرش تحصیلی از کشور اتریش

باید عرض کنیم که موارد مندرج در این بخش بصورت کلی بوده که شرایط اپلای برای دانشگاه های اتریش در هر دانشگاه اتریشی ممکنه متفاوت باشه و این بسته به شهر و دانشگاه و خیلی موارد و حتی مقطع تحصیل در اتریش هم میتواند فرق کند.

برای مثال باید توجه داشته باشید که مهلت ثبت یا ارسال درخواست تحصیلی دانشگاه های اتریشی برای ترم زمستانی تا ۵ سپتامبر ( 15 شهریور ) و برای ترم تابستانی تا ۵ فوریه ( 15 بهمن ) می‌باشد و تمامی مدارک مورد نیاز باید تا این تاریخ به دانشگاه رسیده باشد.

لازم به ذکر است که مورد فوق یک قانون کلی بوده و برای مثال در دانشگاه وین برای درخواست پذیرش ایرانی ها و خارجی های غیر مقیم در اتریش و اروپا ، نسبت به مقطع تحصیلی و رشته ددلاین متفاوتی وجود دارد که این لیست به زودی در بخش معرفی دانشگاه های اتریش در همین سایت تکمیل میگردد

 با در نظر گرفتن اینکه مراحل بررسی پرونده‌های متقاضیان ممکن است زمان بر باشد ( معمولا بین 2 تا 16 هفته مدت زمان پرونده متقاضیان می باشد ) توصیه می‌شود که متقاضیان هرچه زودتر برای اپلای اقدام نموده تا مدارک آن ها بررسی دقیق شده تا درصورت کسری و نقصی مدارک و اعلام توسط ما ، فرصت مناسب برای رفع آن ها وجود داشته باشد.

برخی از دانشگاه‌ها مانند دانشگاه‌های پزشکی، دانشگاه و دانشکده‌های هنر، دانشگاه‌های آموزش عالی فنی ( یا فاخ هوخ شوله ها ) دارای آزمون ورودی و بعضا مصاحبه می‌باشند که در برخی از آنها مهلت ثبت نام برای شرکت در آزمون تا ۶ ماه پیش از آغاز ترم تحصیلی می‌باشد.  بنابراین بسیار مهم است که شما در زمان مناسب نسبت به آماده سازی و ارایه مدارک برای ارسال به این مراکز اقدام کنید .
مهمترین شرط در گرفتن پذیرش تحصیلی اتریش داشتن نامه اشتغال به تحصیل یا عدم ممانعت از تحصیل از دانشگاهی بجز دانشگاه آزد است که این امر باعث شده بسیاری به اشتباه استنباط کنند که مدارک دانشگاه آزاد بی اعتبار بوده و مورد قبول دانشگاه های اتریش نمیباشد که اسا این موضوع صحت ندارند و توجه شما رو به مطالعه مقاله زیر در رابطه با موضوع مورد قبول بودن دانشگاه آزاد و مدارک آن برای دانشگاه های اتریشی جلب میکنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =